

کارشناس حقوق و مزایا
سرکار خانم باقری نسب
شرح وظایف واحد حقوق و مزایا:
ورود اطلاعات پرسنل در سیستم حقوق ودستمزد
دریافت اطلاعات کارکرد ماهیانه پرسنل از واحد اداری و ورود اطلاعات در برنامه حقوق و دستمزد
تهیه وتنظیم لیست دارایی حقوق و ارسال به خزانه جهت واریز حقوق طبق بند و
تنظیم سند حسابداری حقوق و دستمزد ماهیانه
محاسبات حقوق و دستمزد پرسنل بر اساس حکم های کارگزینی و محاسبات کسورات مانند حق بیمه،مالیات،وام و مساعده و…پرسنل و حقوق معوق براساس مدارک مثبته موجود
تهیه و تنظیم فیش حقوق پرسنل و ارسال به وب و تهیه دیسکت بانک و واریزسایر مزایا به حساب پرسنل
محاسبه و پرداخت اضافات حقوق مانند حق ماموریت،اضافه کارطبق لیست ارسالی از واحدها
محاسبه و تهیه لیست پس انداز پرسنل و ارسال لیست به بانک جهت واریز به حساب سهم کارمند و کارفرما
جمع آوری و نگهداری اسناد ومدارک و احکام پرینت شده از سیستم و قطعی کردن احکام و ارسال به بایگانی
دریافت لیست های حق التدریس و آماده کردن لیست پرداختی طبق واحدهاوپایه اساتید و پرداخت آن
کنترل انتقال اطلاعات احکام پرسنل تحت پوشش به سیستم حقوق و دستمزدودریافت و کنترل لیستهای کسورات قابل اعمال درمحاسبات حقوق ماهیانه پرسنل شرکت
کنترل در انجام محاسبات نهایی وتائید لیستهای ماهیانه حقوق
کنترل اسناد حسابداری و لیستهای صادره حقوق،بیمه و مالیات
کنترل در انجام محاسبات مزایای پایان خدمت کارکنان قراردادی
هماهنگی با واحد خزانه جهت ارائه بموقع اطلاعات پرداخت حقوق
هماهنگی و تحویل دیسکت بانک و اخذ رسید براساس آیین نامه داخلی شرکت
همکاری لازم با حسابرسین داخلی و همکاری با ممیزین و حسابرسان مالیالتی و همکاری با حسابرسان سازمان تامین اجتماعی