رفتن به محتوای اصلی
x

کارشناس حقوق و مزایا

کارشناس حقوق و مزایا

سرکار خانم باقری نسب

 

شرح وظایف واحد حقوق و مزایا:

  • ورود اطلاعات پرسنل در سیستم حقوق ودستمزد

  • دریافت اطلاعات کارکرد ماهیانه پرسنل از واحد اداری و ورود اطلاعات در برنامه حقوق و دستمزد

  • تهیه وتنظیم لیست دارایی حقوق و ارسال به خزانه جهت واریز حقوق طبق بند و

  • تنظیم سند حسابداری حقوق و دستمزد ماهیانه

  • محاسبات حقوق و دستمزد پرسنل بر اساس حکم های کارگزینی و محاسبات کسورات مانند حق بیمه،مالیات،وام و مساعده و…پرسنل و حقوق معوق براساس مدارک مثبته موجود

  • تهیه و تنظیم  فیش حقوق پرسنل و ارسال به وب و تهیه دیسکت بانک و واریزسایر مزایا به حساب پرسنل

  • محاسبه  و پرداخت اضافات حقوق مانند حق ماموریت،اضافه کارطبق لیست ارسالی از واحدها

  • محاسبه و تهیه لیست پس انداز پرسنل و ارسال لیست به بانک جهت واریز به حساب سهم کارمند و کارفرما

  •  جمع آوری و نگهداری اسناد ومدارک و احکام پرینت شده از سیستم  و قطعی کردن احکام و ارسال به بایگانی

  • دریافت لیست های حق التدریس و آماده کردن لیست پرداختی طبق واحدهاوپایه اساتید و پرداخت آن

  • کنترل انتقال اطلاعات احکام پرسنل تحت پوشش به سیستم حقوق و دستمزدودریافت و کنترل لیستهای کسورات قابل اعمال درمحاسبات حقوق ماهیانه پرسنل شرکت

  • کنترل در انجام محاسبات نهایی وتائید لیستهای ماهیانه حقوق

  • کنترل اسناد حسابداری و لیستهای صادره حقوق،بیمه و مالیات

  •  کنترل در انجام محاسبات مزایای پایان خدمت کارکنان قراردادی

  • هماهنگی با واحد خزانه جهت ارائه بموقع اطلاعات پرداخت حقوق

  •  هماهنگی و تحویل دیسکت بانک و اخذ رسید براساس آیین نامه داخلی شرکت

  • همکاری لازم با حسابرسین داخلی و همکاری با ممیزین و حسابرسان مالیالتی و همکاری با حسابرسان سازمان تامین اجتماعی