رفتن به محتوای اصلی
x

امور عمومی

 

سرپرست امورعمومی 

جناب آقای عبدالرضا منصوری

 

شرح وظایف :

  • سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای قوانین بخشنامه ها آئین نامه های استخدامی و دستورالعمل های واصله و همکاری با سایر مسئولین به منظور ایجاد هماهنگی .

  • اقدام لازم به منظور پیش بینی و تامین پرسنل مورد نیاز واحد ها بر اساس پستهای سازمانی .

  • ­برنامه­ ریزی و­ایجاد هماهنگی بین واحدها در­خصوص تقسیم­ اعتبارات از قبیل فوق­ العاده اضافه­ کار­–ماموریت­–­ردیف و...

  •  انجام ارزشیابی سالانه مجموعه واحدهای ستادی و مراکز تابعه.

  • رسیدگی به مکاتبات­ اداری و ­پاراف نامه­ ها و امضاء نامه­ های ارباب­ رجوع در زمان عدم حضور مدیریت و معاونت بهداشتی مرکز .

  • نظارت بر انجام فعالیت پرسنل شاغل در اداره امور اداری و مراقبت در حسن جریان مکاتبات و تسریع در صدور و کنترل نامه­ ها .

  •  برنامه ریزی و نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان ستاد و مراکز تابعه و ارائه گزارش به مافوق

  • بررسی و رسیدگی به تخلفات کارکنان.

  • نظارت و کنترل بر ورود و خروج ،ماموریت و اضافه کار پرسنل.

  •  نظارت بر ورود و خروج وسائط نقلیه

  • تشکیل جلسات کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل در خصوص ارتقاء ،رتبه و طبقه پرسنل.

  • نظارت مداوم بر انجام خدمات عمومی از قبیل (حفظ و  نگهداری ساختمان ها – اموال ، وسایل نقلیه و ارتباطی تاسیساتی و نگهداری وسایل و لوازم عملیاتی در انبارها و توزیع و تقسیم بین حوزه های تحت کنترل .)

  • شرکت در جلسات و کمیسیون های متشکله و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مافوق

  • همکاری با سایر مسئولین مربوطه بمنظور ایجاد هماهنگی و رفع مشکلات اداری .

  •  تهیه و تنظیم برنامه های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تدارکات – ساختمان – امور رایانه – دبیرخانه – کارگزینی – خدمات – امور قراردادها – نقلیه – انبار دارویی – انبار تجهزات و آموزش و راهنمایی بافراد تحت سرپرستی .

  •  ارائه نظرات مشورتی و پیشنهادات اصلاحی در مسائل و فنون مربوط به اداره امور اداری

  •  فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای کارکنان طبق مقررات و دستورالعملهای مربوطه .

  • همکاری در انعقاد قراردادهای مرکز و نظارت بر حسن اجرای آنها .

  • ­ایجاد تعامل و همدلی در بین پرسنل تحت امر ­و پیگیری مشکلات ارائه شده و به ­انجام رساندن آنان­ توسط واحد مربوطه

  • سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار بین کارکنان و تعیین حدود وظایف آنها

  •   انجام سایر امور با نظر مقام مافوق با رعایت ضوابط اسلامی و اداری .

  •  انجام امور مربوط به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هماهنگی واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه.

  •  انجام امور بازنشستگی کارکنان.

  •  ارائه آمار پرسنلی مورد نیاز ریاست و واحدهای ذیربط