رفتن به محتوای اصلی
x

کارگزینی

سرپرست واحد کارگزینی 

 

شرح وظایف :

  • برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف کارگزینی .

  • انجام امور مربوط آمار پرسنلی و تهیه لیست های مربوطه و ارائه گزارشهای لازم به مقام مافوق .

  • اعلام مانده مرخصی پرسنل در پایان هر سال و ثبت مرخصی های پرسنلی در کارت مرخصی افراد بطور ماهانه.

  • انجام مکاتبات اداری و پرسنلی و درخواستهای شخصی .

  • شرکت در جلسات و کمیسیونهای اداری و کمیته فرعی .

  • انجام امور مربوط به پرسنل از قبیل ترفیعات و ارتقاء گروه ... مأموریت ، مرخصی ، انتقال و ... باطلاع مقام مافوق و رعایت قوانین و مقررات .

  • مطالعه قوانین و مقررات ، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوطه .

  • انجام امور مربوط به تشکیلات و کنترل چارت تشکیلاتی و هماهنگی با واحد تشکیلات دانشگاه و بروز رسانی و تبدیل ردیف در مکاتبات مربوطه .

  • انجام امور رفاهی پرسنل از قبیل بیمه تکمیلی – سهام عدالت و ... .

  • اجرای خط مشی های تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم بمنظور حسن انجام هدفهای مورد نظر .

  • رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله پرسنلی و انجام امور بازنشستگی پرسنل .

  • اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های اداری زیر نظر مسئول مافوق .