رفتن به محتوای اصلی
x

🔰برگزاری جلسه کمیته بهداشت و سلامت شهرستان با محوریت بیماری تب مالت ، تب دنگی وسگهای ولگرد

🔰 برگزاری جلسه کمیته بهداشت و سلامت شهرستان  با محوریت بیماری تب مالت ، تب دنگی وسگهای ولگرد

✅  برگزاری جلسه کمیته  بهداشت و سلامت شهرستان ورزنه با محوریت بیماری تب مالت ، تب دنگی وسگهای ولگرد در فرمانداری ورزنه با حضور جناب آقای دکتر فاضلی (مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان‌ شهرستان ورزنه ) و مسئولین محترم مبارزه با بیماریها و بهداشت محیط جناب آقای دری و سرکار خانم حیدری ،معاون محترم  فرماندار، بخشدار محترم شهرستان ورزنه پرسنل محترم (کشاورزی، دامپزشکی ،اداره آموزش و پرورش ،ناحیه سپاه شهرستان ورزنه ،شورای شهر) و نیروی انتظامی برگزار گردید.
❇️ در ابتدا در این جلسه معاون محترم فرماندار در خصوص موضوع و اهمیت تشکیل جلسه صحبت کردند و سپس آقای دکتر فاضلی رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورزنه در خصوص بیماری تب دنگی و تب مالت و سگهای ولگرد و آمار و علائم و پیشگیری و خطرات این بیماریها به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه آقای حیدری سرپرست محترم شبکه دامپزشکی شهرستان ورزنه بیماری تب مالت را تشریح  کردند و توضیحات کامل راجع به بیماری ارائه دادند.
✳️ در پایان جلسه مقرر شد مه پاشی از پساب حوضچه های پرورش ماهی با همکاری جهاد کشاورزی و شرکت آبزی پروری انجام شود و همچنین هر ساله از تعداد اقلام قلم دافع حشرات  دریافتی به مقدار یک سوم به آموزش و پرورش تحویل داده شود تا بین دانش آموزان توزیع گردد.  

⚜️_________________________⚜️
🌐 روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورزنه